Bureauprofiel ]...


vOSCH The Brand Guide is hét bureau voor mooie merken en producten die een merk willen worden. En het bureau dat creatie met wetenschap combineert. Want je wilt natuurlijk wel weten of ons idee naast heel erg leuk ook heel erg effectief zal zijn. Daarom onderbouwen wij al onze ideeën met fundamenteel wetenschappelijk onderzoek. En maken wij gebruik van ‘distinctive brand assets’. Herkenbare elementen die in een split second uw gehele merk communiceren. Wel zo handig in een wereld waarin niemand zin heeft in reclame. Daarom maken wij reclame die niet aanvoelt als reclame en werken wij via 360 graden branding. Zo beïnvloeden wij de consumenten onbewust op verschillende manieren en via verschillende kanalen, zodat zij niet meer om uw merk heen kunnen. En dankzij onze kennis van neuro science gebeuren de meeste van deze processen onbewust. Dat is pas effectief!


Neuro Advertising )...


vOSCH The Brand Guide is pionier op het gebied van neuromarketing en is één van de weinige Nederlandse bureaus dat is gespecialiseerd in neuro advertising (branding). Onze uitgebreide kennis van het brein: de neurologische verschillen tussen mannen en vrouwen, de oorsprong van onze emoties, de belangrijke rol van het onderbewuste bij het nemen van aankoopbeslissingen et cetera, stelt ons in staat consumentengedrag te voorspellen. Wat zorgt voor significant betere resultaten. Wij beheersen de do’s and dont’s als het gaat om effectief communiceren naar vrouwen enerzijds en mannen anderzijds. Nieuwsgierig? Neem hier contact met ons op of bestel ons boek: different brains, different approaches.

 

Neuro Advertising )...


vOSCH The Brand Guide is pionier op het gebied van neuromarketing en is één van de weinige Nederlandse bureaus dat is gespecialiseerd in neuro advertising (branding). Onze uitgebreide kennis van het brein: de neurologische verschillen tussen mannen en vrouwen, de oorsprong van onze emoties, de belangrijke rol van het onderbewuste bij het nemen van aankoopbeslissingen et cetera, stelt ons in staat consumentengedrag te voorspellen. Wat zorgt voor significant betere resultaten. Wij beheersen de do’s and dont’s als het gaat om effectief communiceren naar vrouwen enerzijds en mannen anderzijds. Nieuwsgierig? Neem hier contact met ons op of bestel ons boek: different brains, different approaches.

 

Masters of Brand Managment )...


Het merk als business driver: bedrijven die hun merk als centraal vertrekpunt in de organisatie kiezen, blijken veel succesvoller en rendabeler te zijn dan bedrijven die dat niet doen. In deze huidige dynamische tijd, waarin Unique Selling Propositions steeds korter uniek zijn en de consument zijn keuze in steeds geringere mate op basis van producteigenschappen maakt, is de enige onderscheidende factor uw merk. Door de merkreputatie (naamsbekendheid + waardering) en daarmee de brand-added value binnen de doelgroep te optimaliseren, creëert vOSCH voor uw merk een duurzame consumentenvoorkeur.


Master conceptontwikkeling ]>>


Een goed idee kan je een overwinning opleveren. Een goed voorbeeld hiervan is het paard van Troje. Alle goede bedrijven, merken en producten zijn te herleiden naar een goed idee: Apple, McDonald’s, de gloeilamp en de auto. Soms is het perfecte idee de oprichting van een nieuw merk. Zoals het door ons bedachte succesvolle merk Floris van Bommel. In communicatie gaat het dus met name om een goed idee; immers de huidige productverschillen zijn verwaarloosbaar, alles is te kopiëren. Het merk én dus de communicatie zorgen voor het onderscheid! ‘Functionele creatie en design in dienst van het idee’ zorgt voor effectiviteit en levert tastbare resultaten op. Creatief conceptmatig communiceren zorgt ervoor dat uw merk steeds opnieuw door de doelgroep wordt begrepen en herkend. Veel merken communiceren hun merkidentiteit steeds op verschillende manieren waardoor merkcamouflage optreedt: de consument herkent de uitingen niet of nauwelijks meer. Wij bezitten jarenlange expertise om binnen het merkconcept creatief te zijn waardoor de communicatie zowel thematisch en op lange termijn kan worden ingezet. Als wel actiematig met korte termijndoelen. Deze combinatie van korte en lange termijndoelen zorgt ervoor dat het merk na een periode van actie niet wegzakt en de actie wordt versterkt door de thematische campagne. Met als resultaat: optimale herkenbaarheid van het merk en optimale merkappreciatie.