Neuro Advertising


Al onze waarnemingen laten sporen achter in ons brein. Hoe dieper de sporen, des te sterker de associatie en herinnering aan het merk. Hoe meer kennis van de hersenen, des te beter en dieper deze sporen gecreëerd kunnen worden. Neuro advertising is essentieel om vooraf bepaald gedrag te kunnen voorspellen, de juiste keuzes te kunnen maken en daardoor de effectiviteit significant te vergroten. Niet te verwarren met neuromarketing, waarbij het met name draait om het meten van een uiting achteraf.



Brand Managment


De wereld van de merken wordt steeds complexer. Waar in het verleden merken zich vooral op de lokale markt begaven, vindt nu alles op internationaal niveau plaats. Om merken zorgvuldig te kunnen adviseren, moet er dus vanuit verschillende dimensies naar het merk worden gekeken. Met een Master of Brand Management is onze kennis dusver verreikt dat wij u kunnen adviseren en begeleiden op essentiële vlakken, zoals: merkrecht, merkpositionering, bedrijfskunde, merkarchitectuur, merkstrategie, merkportfoliobeheer, neuro science, brand equity et cetera, kortom de gehele merkomgeving.

 
 

Strategie & positionering


Het Master Brand Model MBM Dit positioneringsmodel is onze bijbel en leidraad voor onze meest effectieve campagnes. Hiermee gidsen wij uw merk door alle facetten die het nodig heeft om succesvol te worden. Het model is het uiteindelijke resultaat van vele jaren studie en aan de Erasmus Universiteit ontwikkeld door Huub van Osch MBM. Waarom? Omdat alleen positioneren niet voldoende is. Voorafgaand aan de positionering, wordt er op cognitief niveau gemeten, getoetst en geanalyseerd. Aan de hand van deze gegevens kunnen de juiste keuzes worden gemaakt voor de uiteindelijke positionering. Nadat de positionering bepaald is, volgt nog een ander complex proces. De cognitieve gegevens moeten creatief vertaald worden. Alleen door een goede, emotioneel geladen, laterale vertaling kunnen deze gegevens in de koopplek terecht komen en daadwerkelijk leiden tot gedragsbeïnvloeding. Deze middelenvrije, creatieve vertaling wordt in een zorgvuldig afgestemde mediamix ingezet, zodat de boodschap zo effectief mogelijk bij de consument terecht komt.


Concept ontwikkeling


Creativiteit is de basis voor een juiste emotionele lading in advertising. Een campagne met een goed concept onderscheidt zich altijd van alle andere campagnes. Wanneer de kern eenmaal is geraakt, is er geen andere oplossing meer. Het lukraak roepen van ideeën is ongeleide creativiteit, blijft doelloos en zal nooit het gewenste effect bereiken.


Online & offline


vOSCH The Brand Guide is zowel digital, traditioneel als onconventioneel. Wij zijn zowel offline als online. Wij bespelen het gehele medialandschap. Ook wanneer er geen media worden ingezet. Wij zijn waar uw merk moet zijn. Door middel van 360 graden branding, ‘brandmerken’ wij uw merk in het brein van de consument. Op verschillende manieren en via verschillende kanalen. Probeer daar meer eens aan te ontkomen.


Social media


Iedereen kan social media leveren. Iedereen kan tegenwoordig goed meepraten met ‘dure termen’, zoals: engagement, loyaliteit, retargeting, sales, AB-testen. Maar slechts een enkeling kan goede content leveren. Nieuwe media zullen blijven komen, het zijn de nieuwe wegen die worden gebouwd. De techniek biedt ons gemak in metingen, het gemak interactie aan te gaan met onze volgers, het gemak gepersonaliseerde content te leveren en het gemak uitingen te testen als je daar veel waarde aan hecht. Toch zal de creatie, het goede idee altijd overwinnen. De techniek (en grotendeels de gedachtegang) achter online advertising is immers bedacht door ICT’ers en voor de massa (dus ook personen zonder creatief talent en kennis). Wij geloven in de kracht van het goede idee in combinatie met onze kennis van voorspelbaar gedrag om zo het merk met de juiste distinctive brand assets te communiceren. Het liefst massamediaal over alle kanalen. Dus ook social media. Eventueel met aanvullende content voor het gehele social media beheer. En uiteraard maken wij daarbij ook gebruik van de nieuwste technieken en terminologie mochten die een toegevoegde waarde hebben voor de campagne en uw merk.


Projectmanagement


Wij kunnen het gehele proces voor u uit handen nemen. Coördineren de gehele campagne qua planning, maar ook qua inhoud zodat de eenduidige merkuitstraling intact blijft. We vliegen als een helikopter over alle verschillende partijen om zo uw merk optimaal te bewaken.

 

Executie


De juiste timing, uitwerking en tone of voice zijn cruciaal voor een actie of merkcampagne. Dankzij ons veelzijdige team kunnen wij bijna de gehele executie in huis verzorgen. Hierdoor bespaart uw zowel tijd als geld en wordt uw merk optimaal bewaakt. Op zowel operationeel, tactisch als strategisch niveau. Wilt u weten wat wij precies voor u kunnen creëren? Vraag het geheel vrijblijvend aan ‘onze’ Karen. Een kleine greep uit onze ‘ambachten’: illustratie, graphic design, DTP, fotografie, beeldbewerking, video-editing, animatie, copy, SEO/SEA, typografie en het creëren van mock-ups/ dummy’s.


Brand sessions


Extern winnen is intern beginnen. Het creëren van draagvlak is essentieel voor een goede start van elke campagne. In onze brand sessions nemen we de luisteraar bij de hand door het positioneringsproces. Het verhogen van kennis draagt immers bij aan de motivatie. Daarnaast geven wij tevens lezingen over diverse onderwerpen, zoals: neuro science, positionering, merkrecht, creatie, communicatie et cetera. Nieuwsgierig? Bel Karen voor aanvullende informatie.